Dagens lilla lista

Dagens humör: Snuvig och glad

Dagens mående: Täppt i näsan, fnissig och längtan.

Dagens borde: Jag veit int, jag borde ha tränat men ändå inte för jag är ju sjuker. Så kanske borde jag druckit te?

Dagens frisyr: Bulle på huve!

Dagens smink: Bara litegrann för att täcka det värsta

Dagens klädsel: Trasiga tights och grå tröja, sedan bytte jag till chinos och svart överdel :)

Dagens planer: Jobba, träffa Josefine och pussas!

Dagens materiella vill ha: Huuur mycket som helst står på listan just nu, mest från ikea och mest en prinsess säng!

Dagens fundering: Hur man tapetserar och gör förarbete (vill inte att min mamma ska jobba skiten ur sig) Och hur vi ska hinna allt..

Dagens beroende: Keso och grädde!

Dagens tråkigaste: Mina nysar!

Dagens längtan: FLYYYTTTT!

Dagens superlängtan: Att få göra vårat hem till ett hem!

Dagens tidning: ÖP antar jaaaaaa

Dagens låt: Är det en vanlig dag?

 

Kommentarer
Postat av: Systerstor

Jag kan visa men tyvärr inte hjälpa till för jag är traaaaasig och går på piller :( Tapetsera är jag sämre på

2012-09-22 @ 06:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0