Mitt huvud sprängs av överbelastning

Vi ska flytta! Vi ska flytta till en tvåa på 66 kvadratmeter, skitstor balkong, badkar, städskåp, klädkammare, riktigt sovrum, fantastiskt vardagsrum och kök med så mycket förvaring att jag kan njuta och handla massor på loppis. Mitt huvud sprängs av överbelastning på inredningsinspiration och jag är rädd att jag kommer glömma allt tjusigt jag kommer på. Dessutom vet man ju aldrig om jag ens får göra allt då Joel inte kommer gilla det. Det skär då i mitt lilla hjärta. Sovrummet och badrummet är i princip helt klart i mitt huvud, även köket är på god väg. Det kommer bli dyrt men ack så fint. Sen planerar jag att fynda mycket på loppis och måla om och göra det till mitt. Det gick dessutom väldigt väldigt fort, redan om två veckor så drar vi härifrån liksom! Hur ska vi hinna allt?

 
 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så fin bild.

2012-09-16 @ 17:38:13
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0