Saker jag hatar och avskyr

  • Svarta/mörka bloggar, man kan ju förfasen inte läsa utan att det börjar blixtra framför ögonen. SÅ SLUTA MED DOM FULA JÄVLA BLOGGARNA! bakgrunden till texten ska vara vit och texten ska vara svart eller mörkgrå. PUNKT.
  • Att prata om jobb, utbildning och dess framtid. Jag blir supermegadeprimerad då för JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA ELLER UTBILDA MIG TILL ELLER JOBBA MED! LÅT MIG VARA BARA! När folk drar upp det så vill jag slita av mig håret och klösa ur mina ögon.
  • Fittor som röker nära mig, ni kan dö.
  • När sockermonstret tar över min hjärna och tvingar mig att äta tills jag kräks.
  • När man inte har maten hemma som man trodde och all planering blir förstörd.
  • Oväntade utgifter, speciellt då jag är snål som faen och planerar ofta mina utgifter noga.
  • Mina gigantiska bröst, önskar jag kunde tvätta dom i 90 grader så dom krympte.
  • Höga hastiga ljud, då blir jag rädd som fan och lika aggressiv som jag blir rädd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0