Mina största cravings som LCHFare

 
Frukt, speciellt banan och megagrönt äpple. Ååh så gott.
Sen kommer mjölkchoklad, men jag har ju alltid älskat det! Mmm
Tunnbröd och knäckebröd, men det är ju livsfarligt, får jag en knäckemacka så slutar jag inte äta förrän allt är slut i min väg. Sorgligt men sant.
Chilinötter och chips! Och det är väl det jag saknar mest, pasta, ris och potatis har jag typ glömt bort att det ens finns. Förutom då jag gör stinas kyckling och vill gojsa ner ris i såsen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ctina

haha gick också på diet för ett litet tag sen... CHOCKLADEN - gud vad man saknar den!

2013-02-28 @ 14:03:31
URL: http://ctinasunnegardh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0