Whats goin on in my life

Vad har du på dig?
Mina snygga gröna byxor och ett röd/lila linne med ett kors på
 
Vad önskar du just nu?
Att jag hade ett fast jobb, och att jag hade ett gymkort.
 
Vad har du ätit idag?
Äggröra och hemmagjorda hamburgare
 
Senaste köp?
Snyyygga byxor från H&Ms rea (nöjdtjej)
 
Vad skrattade du senast åt?
När Joel berättade om hur det gick till då han bytte sin första bajsblöja
 
Vad grät du senast åt?
Igår åt min livssituation
 
Vilken svordom använder du mest?
Fan i helvete kanske?
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Vet fan inte
 
Vem saknar du?
Oj! Många!
 
Vem sov du med senast?
Min min min Joel <3
 
Vad läser du just nu?
Bloggar eller lchf tidningar ;) och matrevolutionen <3
 
Senast sedda film?
Friends with benefits
 
Dina tre senast inkomna sms?
"Jå om det får det att kännas bättre"
"Ja då är han kär i mig då"
"Livet är en slyna*"
 
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Nu lyssnar du på den lyckligaste låten du vet"
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Pff, säkert nån kines!
 
Vad är du rädd för?
Att jag aldrig ska känna mig hel och rätt
 
Din favoritkaraktär ur en serie?
Dexter <3
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
OJ! vet inte, har tagit bort facebook. Andreas kanske?
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Typ nåt coolt och annorlunda som håller på att dö ut eller nåt!
 
Vad för sorts killar faller du för?
Har ingen sort, min regel är klickar det så är det najs!
 
Vart vill du åka just nu?
Någonstans där det är riktigt varmt och tjusigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0