Tjuriga jävla kroppjävel

Jag måste ju ha den tjurigaste kroppen i världshistorien. Den vill aldrig vara min vän, efter 3 veckor av att träna 5 dagar i veckan (kondition varvat med styrka) så händer det ingenting. Det enda som har hänt är att magen är mindre svullen men det är ju bara för att jag kör riktig lchf igen istället för att käka chips och godis varje dag. Nu måste jag få ur mig lite ilska. Jag skulle aldrig vägt eller mätt för jag vet hur jävla bestört jag blir. Jag har aldrig skött mig så bra som nu, och då skulle man ju vilja ha lite cred. Men det är väl bara att fortsätta och hoppas att kroppjäveln ger med sig nån jävla gång. Men peppen försvann ju ganska bra nu. SKITHELVETE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0