Dra mig baklänges ner för en trapp vad trött jag är

Dra mig baklänges ner för en trapp vad trött jag är, kunde inte sova inatt. Jag gillar inte dom här nya fasonerna att jag inte ska kunna sova. Jag har alltid kunnat sova. På en buss station har jag förfasen sovit. Men nu går det inte längre, blir det så när man blir äldre eller har det med att göra att jag är stressad över min livssituation? Störigt som inåt helvete är det i alla fall.
 
Idag ska jag ränna en jävla massa, är ganska opepp på det faktiskt om jag ska vara ärlig, speciellt för att jag är så förbaskat trött. Men det brukar ju alltid gå bra då man väl tar sig iväg. Näe, nu ska jag göra mig lite kaffe och göra mig vacker! Sen jävlar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0