Kära arbetsgivare

Jag är den rätta personen, det spelar ingen roll vad jag ska göra, jag är den rätta. Jag har hög arbetsmoral och det finns inget som skulle göra mig lyckligare än en fast anställning. Det som jag skulle tycka vara roligast är att få jobba i butik, det tror jag att jag skulle vara extra bra på. Jag är snabblärd och rolig. Bra kombo va? Enda problemet är att jag är fruktansvärt dålig på att söka jobb. Inte för att jag inte vill ha jobb, inte för att jag har dålig karaktär. Enbart för att jag är en gnutta blyg och dålig på att göra reklam för mig själv. Är jag sämre på att jobba för det? ABSOLUT INTE, jag är bra på att jobba! Men vad betyder det då? Jo det betyder att jag aldrig kan få visa för någon hur bra jag är. Hur gör man då?
 
Hej hej! Här är jag, jag är en fantastisk människa som alla borde få träffa. Mer än en gång.
 

Kommentarer
Postat av: Systerstörst

<3

2013-03-04 @ 06:03:27
Postat av: Sara

DU ÄR BRA PÅ ATT JOBBA! Och det skriver jag inte för att göra dig glad.
Du har en förmåga att vara den som sprätter upp först när det ska göras något.
Du ser vart det behövs göras saker, och sitter inte och degar.
Hade jag varit arbetsgivare hade jag varit lyckligt lottad att ha dig.

2013-03-07 @ 17:09:22
Postat av: Martina

Peppra företag med cvn och personliga brev som beskriver allt de du skrivit här! Jag sökte några jobb på platsbanken igår och ska på två rektyreringsmöten nästa vecka :) När man skriver på en annons så ska man skriva med exakt dom orden som dom skriver att dom söker, inte med egna ord:) Puss

2013-03-07 @ 21:59:38
URL: http://martinajoensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0