Vi fortsätter spela rock´n roll men vi håller på att dö

Sitter här och lyssnar på nationalteatern, väntar på mensen och känner mig duktig! Har ringt runt för att fråga om de behöver personal och frågat om praktikplats, fick dock inget napp men det var bra övning för livrädda lilla mig. Apropå ingenting så gillar jag inte spotifys nya upplägg, jag tycker man fått sämre uppsikt på låtarna. Fast jag har egentligen aldrig gillat spotify, tycker man fastnar så lätt på samma låtar där.
 
Hade feber och frossa igår, var inte så mysigt, men mår fan nästan bra idag. Känns ju hur coolt som helst att det kunde gå så fort? Jag tackar Karitas dunderhonungsdryck. Tror lätt på att det är dens förtjänst att jag mår så bra som jag mår idag. Undra om jag ska fortsätta rensingen av alla mina kläder? Känns som att jag tagit vatten över huvudet haha. Det är så jävla mycket, och svååååårt att bestämma vad fan man ska ha kvar. Jag tänker ju lätt *men det kanske blir inne igen* *men den kan vara bra att ha* men snälla Karolina Jonsson, om du inte använt plagget på 5 år så kanske det inte är så aktuellt att spara på? Men tydligen så tycker jag det. Vissa saker som jag aldrig använt över huvudtaget vill jag ju till och med ha kvar. Ibland är man ju allt bra pantad.
 
Aja, over and out.
 
 
Skitgammal bild men jag har fan inga nya, måste fasen börja fota igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0