Hädanefter ska jag vara bra

Jag blir helt brydd att folk ens kikar in i min blogg fortfarande, och att ni inte lessnar på att kika in dag efter dag för att inte se ett skit? Men jag är ändå mycket glad över att ni är kvar och jag önskar att jag kunde hitta inspirationen igen att skriva och ta bilder. Det var ju det bästa jag visste förut. Nu vet jag inte alls vad jag ens gillar? Jens Hultén? haha som Joel sa idag "Tänk om man kunde känt för en person nångång som du känner för Jens" Då frågade jag om han inte kände så för mig och svaret blev: Så att jag vill se dig varje dag? (Rynkande på näsan). Haha jag älskar vårat förhållande. Så lättsamt, så ärligt och så fint. Om alla förstod sig på oss skulle dom nog rösta på oss som årets par :)
 
Seriöst alltså, det kittlar i fissen.
 
 
    Har ni hört maggios nya låt förresten? Den är bra! Hädanefter
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0