Inget vettigt

Spinning var ju helt okej och nu är jag igång igen! Tur att min fina Josefine är hemma och drar med mig på gymmet, idag ska vi pumpa biceps! UNTZ UNTZ UNTZ! Önskar hon bodde här så jag alltid hade en gymkompis då jag har svårt att ta mig iväg ju :)
 

Blev ledig idag, känns fantastiskt bra fast jag verkligen behöver jobba. Hoppas på att dom ringer imorgon istället, är ju bara bokad på torsdag eftermiddag.
 
Är btw sugen på att måla våra stolar svarta, visst är det snyggt? (Bild lånad av någon) Men törs man det? Jag som ändrar mig varannan minut. Orkar snart inte med mig själv. Idag tänker jag i alla fall lämna tillbaka mattan jag köpte förra veckan. BLÖH!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0