Inte billigt att ligga på topp!

Har precis beställt ett te för 200 kr, billigt va? Det kostar att ha en kropp som är känslig. Jag har som sagt en utplåning att göra. Idag då? Idag har varit en sån där förbannat dålig dag då man bara vill blåsa huvudet av sig. Hatar när jag har sådana dagar och vet inte ens varför. Hatar att inte veta varför, sån har jag alltid varit, spelar ingen roll vad det gäller, så egentligen kanske jag bara gräver ner mig lite extra bara för att jag inte vet varför.
 
Idag har jag i alla fall gjort nästan ingenting, kollat på serien höök hela dagen bara för att min käresta är med (Har snart tittat på allt han varit med i, Joel tycker det är kul att jag kan se på hur dåliga filmer som helst bara för att Jens är med). Sen har jag varit på gymmet en sväng och lyft skrot hehe, låter kaxigt då man säger så. Men om någon psykopat där ute kan tala om för mig varför jag vill skjuta mig i skallen ibland så får dom gärna säga till, orkar inte med deeeeeeeeeet. Otillfredställd med livet kanske?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0