Ska tydligen på spinning

Har gjort en fin gryta och ska snart på mitt första spinningpass, är sketanervös, för någonting säger mig att det inte kommer att vara min grej för fem öre, jag hatar ju att träna på cykel! Men men, man vet ju inte förrän man har provat sägs det. Måste skriva ett schema för träningen den här veckan förresten, annars kommer det ju inte bli av. Har ju som sagt haft paus en vecka, lite för skönt var det nog. Även om jag saknade att pumpa vikter! Det är nog min bästa träning, styyyrka! Jag gillar att bli biff.
Nu äre på't igen ba.
 
Fan vad trist det är att blogga med gamla bilder förresten, kanske måste ge mig ut och fotografera lite ändå.
Nu har man ju lugg och dubbelt så tjocka ögonbryn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0