Träningspaus

Jag har medvetet tagit träningspaus den här veckan, ganska skönt att slippa tvinga iväg sig faktiskt, vilket jag verkligen gjort senaste tiden, suttit i timmar i ångest och tillslut gått. Blir ingen bra upplevelse då. Men den här veckan har jag paus för att jag känner att jag har tillräckligt att tänka på då allt känns åt skogen den här veckan, hittills har jag klarat det bra men imorgon ska jag ha en klass 4 själv. I ett klassrum jag aldrig varit i med barn jag aldrig pratat med. Får väl se hur det går.
 
Btw, känner jag mig lite ledsen över att jag tappade allt mitt fotointresse, jag som fotade precis allt förut. Men nu känns det bara skitjobbigt att släpa med kameran. Kanske för att jag aldrig utvecklades eller lade ner energi på att lära mig? Vet inte, men det vore ju kul att ha någon jävla hobby istället för att hata allting, som nu.
 
------->>>HÄÄÄÄÄR <<<------- Här kommer länken till min mamma så hon kan ha koll på mig då jag avaktiverat facebook igen. Vill inte hänga där, blir deppig dåå!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0