Vill göra en förändring

Jag vill göra en drastisk förändring! Kanske klippa luggen kortkort och färga håret rött? Kanske sidecut eller undercut? Kanske raka av mig alltihop? är less på att jag aldrig vågar bara, man vet ju inte förrän man provat. Igår gjorde jag ett test hur jag skulle se ut i kortkort lugg, tyckte jag var ganska söt faktiskt och såg lite mer ut som dom där supersnygga tjejerna som jag vill vara en av. Jag är ju egentligen lite mer sådär färgglad och rockig? Men jag får liksom inte ut det. Vill ju dessutom pierca septum, det har jag ju velat göra så jävla länge men heller inte vågat. Jag som påstår att jag inte bryr mig om vad andra tycker men jag bryr mig om vad föräldrarna på förskolan tycker tydligen. Kanske inte ska göra allt på en gång, då ser det väl ut som att jag är i en kris vilket just nu är typ enda gången jag inte är det haha. Näe mer våga, annars vet man ju inte som sagt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0