Nu är frågan, långt eller kort?

Nu är det dags att ta beslutet om jag ska börja spara ut eller fortsätta ha kort, men beslutet är ju fan inte lätt. Men om jag ska ha kort är det fasen dags att klippa sig för det börjar bli svårtstyrt. Men åååååh. Jag känner mig lika snygg i båda och lika ful i båda. Hatar hatar hatar min hals och nacke. Om den bara inte fanns hade jag nog aldrig tänkt tanken på att ha långt igen. För det är så sköööönt med kort. Men då jag hade långt kan man göra så mycket roliga frisyrer då man ska vara fin. och så kan man gömma lite med håret ;) RÖSTA DÅ! Hur tycker ni jag uppfattas i respektive frisyrer? Det är ju ni som ser bäst, en själv dömer en så hårt i spegeln bara. Ni ser med personlighet och allt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0