Veckans utmaning har paus, veckan som gått.

Veckan som gått: Jag tycker utmaningen har gått riktigt bra. Jag powerwalkade hem en dag, cyklade till jobbet en dag och tränade 3 dagar i veckan. Gjorde mina situps och tålyft. Karita berättade också sen att jag inte behövde fortsätta med armhävningarna så det gjorde jag inte. Enda jag failat på är att jag snaskat fredag och lördag. Jag snaskade jordgubbar med grädde och jordnötssmör och det satte sina spår. Men idag är jag på banan igen.
 
Denna veckan är det stråk och yran så då blir det utmaningspaus, men det betyder inte att man ska lata till sig helt, jag tänkte i alla fall försöka utmana mig själv att försöka låta bli så mycket sötningsmedel och saft som möjligt. Jag tror att saften med aspartam är ett bidrag till att min svullna mage aldrig ger sig så nu får vi se om det funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0