Veckans utmaning vecka 29

Veckan som gått
Jag har ju failat ganska bra veckan som gick, blev inga situps eller armhävningar alla dagar! Och jag har ätit både choklad och nötter. Så nu blev Karita ännu hårdare den lilla fisen! Hon säger att inte förren man klarar utmaningen blir man av med den.
 
Karita till Karolina
Så det blir 50 situps varje dag, inget snask eller över huvudtaget äta efter klockan 19.00, träna upp armhävningar så att jag klarar minst 5 på söndag (på tå), 50 tålyft om dagen och minst träna 3 gånger den här veckan samt en powerwalk.
 
Karolina till Karita
Samma som veckan innan att det ska vara minst 2 mål om dagen samt viktigt att det är mat efter träning, dessutom ska det vara minst 50 gram protein per dag då jag vet att fröken är för bra på att äta kolhydrater som jag är en motståndare av ;) Hon ska göra 50 tålyft varje dag hon också och sammanlagt 3 minuter planka om dagen ;) Den sista blir tuff, plankan är en hard one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0